Pokračovaním v používaní našich webových stránok súhlasíte s používaním súborov cookie v súlade s vyhlásením o ochrane osobných údajov

Nastavenia Prijať všetko

Kedy?
2

Osoby

  • Dospelí

    2

  • Deti

    0

Filtre

  • Stravovanie

  • Typ ubytovania

  • Vybavenie

  • Aktivity

  • 0 m

    3 000 m

Dôležité informacie

Ceny, poplatky, zľavy

a) V cenníku sú uvedené dva druhy cien - u apartmánov a u hotelov.
V prípade apartmánov je cena vždy uvedená za celý apartmán pre určitý počet osôb (tento počet uvedený v typológii jednotlivých apartmánov nie je možné prekročiť - do celkového počtu osôb sa počítajú aj deti). Prípadné ubytovanie dieťaťa do 2 rokov veku nad povolený počet osôb je nutné vyžiadať pri rezervácii - poplatok za túto službu činí € 40,00.
 
U hotelov je cena vždy za osobu v dvojlôžkovej izbe s vybranou stravou.

Pokiaľ nie je uvedené inak, sú pobyty vždy týždenné. Na vyžiadanie je v niektorých okrajových termínoch možné upraviť termín podľa požiadaviek klienta.

b) u väčšiny apartmánov je nutné počítať so zložením kaucie pri príchode a u niektorých tiež s povinným poplatkom za upratovanie, klubovú kartu, spotrebu energií. Tieto poplatky sú vždy uvedené v cenníku pod tabuľkou s cenami.

c) príplatky, ktoré sú v cenníku uvedené v eurách sa platia na mieste, príplatky uvedené v korunách už pri rezervácii v CA/CK.

d) zľavy, okrem zliav za včasnú rezerváciu, sú uvedené pri jednotlivých kapacítách v cenníkovej tabuľke. Tieto zľavy je možné dohromady so zľavou za skorú rezerváciu sčítať.
Detské zľavy sa uplatňujú len v hoteloch a len v prípade, že dieťa je ubytované s dvoma platiacimi osobami. Vo väčšine hotelov sú deti do 2 rokov ubytované zadarmo, bez nároku na stravu a na lôžko.
 
 

Individuálne požiadavky 

O prideľovaní konkrétnych apartmánov a izieb vždy rozhoduje zahraničný ubytovateľ. Väčšinou sa snažia vyjsť v ústrety konkrétnym požiadavkám klienta. Tieto požiadavky, ktoré musia byť uvedené v Potvrdení o zájazde, však nie je možné nárokovať. Garantovať je možné len požiadavky, ktoré sú podmienené príplatkom.

 

Ak je k dispozícii fakultatívna služba ako napr. klimatizácia, prístelka, detská postieľka, rezervované parkovacie miesto a pod., je nutné tieto služby vyžiadať už pri rezervácii! Neskoršie požiadavky na tieto služby už nemôžu byť potvrdené.
 

Autobusová doprava 

Doprava autobusmi je nonstop, iba s nevyhnutnými zdravotnými prestávkami po cca 4 hodinách jazdy. Vzhľadom na to, že sú zabezpečované odchody z rôznych nástupných miest po celej republike, je možné zostaviť hlavnú trasu autobusu až po prihlásení všetkých účastníkov, čo vzhľadom k tomu, že predaj prebieha do posledného dňa, môže byť iba niekoľko dní pred odchodom. Odvoz z niektorých nástupných miest môže byť riešený tzv. zvozom (automobil, mikrobus) v závislosti od počtu klientov. Zvozy autobusom sú organizované pri minimálnom počte 6 osôb. Pokiaľ nebude z daného zvozového miesta dosiahnuté min. počtu 6 osôb, môže dôjsť k presunutiu miesta odchodu alebo preplateniu autobusového lístka klientom z pôvodného do nového miesta odchodu. Doprava je realizovaná len do letoviska, nie priamo pred ubytovacie zariadenia.
 
Autobusy nie sú miestenkové, miesta sú prideľované podľa toho, v akom poradí sa klienti prihlasujú a s prihliadnutím k prípadným individuálnym požiadavkám. V autobuse sa obsadzujú všetky sedadlá, tzn. aj posledný rad, požiadavkám na samostatné dvojsedadlo bohužiaľ nie je možné vyhovieť. Klient je povinný dostaviť sa na miesto odchodu minimálne 20 minút pred plánovaným odchodom autobusu, v prípade že sa klient nedostaví včas, nezodpovedá CK Italieonline za prípadnú škodu.
 
Vzhľadom k nepredvídateľným udalostiam (dopravné zápchy, zmeny počasia, technické problémy) môže dôjsť k predĺženiu doby jazdy. Preto je prvý a posledný deň určený na prepravu, nie už k samotnej rekreácii. Upozorňujeme týmto na možnosť vzniku prípadného meškania a neručíme za škody, ktoré môžu vzniknúť cestujúcim v jeho dôsledku. Cestujúcim v tomto prípade nevzniká právo na odstúpenie od zmluvy, príp. nárok na náhradu. Informácie ohľadom presného času spiatočného odchodu obdrží klienti buď u delegáta / asistenta na mieste alebo formou SMS na mobilný telefón uvedený v zmluve a to vždy v deň odchodu do ČR.

Letecká doprava 

Letecká doprava je realizovaná formou charteru alebo pravidelných liniek. V dôsledku denného vyťaženia leteckých trás sa charterové lety uskutočňujú spravidla v noci. V pokynoch na cestu, ktoré obdrží klient pred odchodom, je nutné chápať uvedený čas ako orientačný, pretože môže byť čas odletu z dôvodu preplnených vzdušných koridorov, nepriaznivých poveternostných podmienok či ďalších závažných zmien zmenený. V prípade nočných letov môže byť celkový počet dní trvania zájazdu skrátený, ale bez vplyvu na krátenie zaplatených služieb. 
Pri zabezpečení leteckej dopravy je prvý a posledný deň zájazdu určený na prepravu. Zákazník je oboznámený a súhlasí so skutočnosťou, že vzhľadom k možnému posunu času odletu a príletu môžu byť stravovacie služby v príletový a odletový deň riešené formou tzv. balíčku. 
 
 

Batožina 

Vzhľadom k tomu, že veľkosť batožinového priestoru autobusu je obmedzená a autobusy nemôžu byť z bezpečnostných dôvodov preťažované, max. povolená váha batožiny je 20 kg. Krosná a batohy sú pre prepravu nevhodné, odporúčame používať kufre. Nadlimitné batožiny (fľaše s vodou, kartóny s pivom atď.) nie je možné prepravovať. Z prepravy sú tiež vylúčené domáce zvieratá.
 

Začiatok a ukončenie pobytu 

Základnou pobytovou jednotkou je týždeň, nástupným dňom je v Taliansku sobota (ak nie je uvedené inak). Nástup na ubytovanie je oficiálne vždy v popoludňajších hodinách (najskôr v 16 hodín), odovzdanie izieb/apartmánov v deň odchodu max. do 9 hodín (podľa miestneho ubytovacieho poriadku). Skorý príchod alebo neskorý odchod neoprávňuje k dlhšiemu užívaniu ubytovania. V prípade neskorého príchodu mimo otváracích hodín agentúry je nutné vopred včas upozorniť službu na kontaktné linke, ktorá však nezodpovedá za eventuálne neposkytnutie služieb zo strany zahraničného partnera. Klientom s vlastnou dopravou doporučujeme plánovať príjazd na ubytovanie s dostatočnou časovou rezervou a upozorňujeme na časté (niekoľkohodinové) dopravné zdržanie na cestách, a to predovšetkým v období hlavných prázdnin (júl-august).
 
V celom stredozemí je v čase od cca 12.00 do 16.00 doba siesty. V túto dobu bývajú agentúry, obchody aj banky zatvorené. Ubytovanie prebieha na základe predloženia ubytovacieho preukazu - voucheru, kde sú uvedené zaplatené služby a cestovných dokladov. Vouchery rozosielame výhradne elektronickou formou.

U apartmánov je navyše potrebné zložiť vratnú kauciu (záloha na prípadné škody v apartmáne), ktorá bude v deň odchodu vrátená. Kaucia sa povinne skladá pri príchode oproti odovzdaniu kľúčov od apartmánu. Uvedená kaucia je platná za celú rodinu. V prípade ubytovania skupín, ktoré nie sú rodinou, môže ubytovateľ požadovať zvýšenú kauciu až do výšky 500 EUR/apartmán.
 
 

Pravidlá a zásady pobytu 

Po dobu pobytu sú klienti povinní dodržiavať vnútorný poriadok a rešpektovať miestne aj obecné normy týkajúce sa verejného pokoja a poriadku. Počas pobytu sa dodržiava nočný kľud daný vnútorným poriadkom agentúry/hotela, vo väčšine prípadov od 22.00 do 07.00 hodín a tiež počas siesty cca 12.00 - 16.00 hod. Upozorňujeme na skutočnosť, že v prípade porušenia pokoja môže byť privolaná polícia a udeliť poriadkovú pokutu. Je zakázané vešať uteráky, deky a akúkoľvek bielizeň cez balkónové zábradlie.
 

Apartmány 

Apartmány spĺňajú všetky talianske normy a požiadavky na jednoduché prádzninové ubytovanie a sú vždy vybavené tak, ako je uvedené v popise. Vo väčšine prípadov sú vybavené jednoducho a účelne, základným nábytkom a kuchynským kútom s chladničkou, sporákom a bežným riadom a samozrejme kúpeľňou s WC. Vybavenie konkrétneho apartmánu nemusí byť zhodné s ilustračnými obrázkami uvedenými v katalógu, pretože každý apartmán je vybavený podľa vkusu jeho majiteľa a veľmi často je každý apartmán v rovnakom dome zariadený odlišně. Štandardným vybavením apartmánov nebýva mikrovlnná rúra a rýchlovarná kanvica (pokiaľ nie je uvedené inak). Vo väčšine prípadov nie sú vybavené posteľnou bielizňou, uterákmi, utierkami, čistiacimi prostriedkami (jar, hubka na riad a pod.), zápalkami a hygienickými potrebami - tieto je nutné priviezť vlastné (ak nie je u konkrétneho ubytovacieho zariadenia uvedené inak).
 
Označenie apartmánov je nasledujúce: mono (štúdio) - obývacia miestnosť s kuchynským kútom a lôžkami, bilo - obývacia izba s kuchynským kútom a samostatná spálňa, trilo - obývacia izba s kuchynským kútom a dve samostatné spálne, quadri - obývacia izba s kuchynským kútom a tri samostatné spálne. Rozdelenie lôžok nemusí vždy presne zodpovedať opisu a lôžka v obývacej izbe bývajú vo väčšine prípadov rozkladacie (kreslo alebo pohovka) a na úkor priestoru v obývacej izbe. Ak preferujete viac priestoru, odporúčame vyžiadať väčší apartmán.
 
Apartmány musia byť pri odchode odovzdávané v rovnakom stave, v akom boli preberané. Tzn. čisté a upratané. Aj v prípade, že je v cene záverečné upratovanie, je povinnosťou klienta upratať kuchynský kút, odmraziť a umyť chladničku, umyť riad a vyniesť odpadky. V prípade, že apartmán nebude dostatočne uprataný, môže si miestna agentúra strhnúť sumu za upratovanie zo zloženej kaucie. V danom prípade je potrebné riešiť kauciu, jej použitie či vrátenie priamo na mieste s agentúrou, ktorá vykonala nakladanie s kauciou, nie s CK Italieonline.
 

Hotely 

Hotely a nimi poskytované služby zodpovedajú svojej kategórii. Každá krajina má svoju kategorizáciu ubytovania a môžu sa medzi sebou líšiť. Hotely kategórie 1 * a 2 * sú určené nie príliš náročným klientom, 3 * nižší stredný štandard. U náročnejších klientov odporúčame objednať minimálne 4 * hotel.

Izby sú štandardne dvojlôžkové, prípadné prístelky nemusia byť formou plnohodnotnej postele, ale napríklad rozkladacie lôžko alebo pohovka, prípadne poschodová posteľ. Pridanie prísteliek je vždy na úkor priestoru v izbe. Ak preferujete viac priestoru, odporúčame vyžiadať tzv. spojené izby - dve izby so spoločným sociálnym zariadením. Jednolôžkové izby bývajú väčšinou menšie a často bez balkóna.

Raňajky sú v hoteloch v Taliansku poskytované formou švédskych stolov, iba v niektorých jednoduchších hoteloch môžu byť raňajky kontinentálne servírované. Večere bývajú servírované s výberom z niekoľkých menu. Nápoje k obedu a večeri nie sú zahrnuté v cene (ak nie je pri hoteli uvedené inak).
 
 

Bazén 

Bazény sú všeobecne otvorené väčšinou od polovice júna do polovice septembra. O presnom začiatku a ukončení prevádzky rozhoduje ubytovateľ na základe obsadenosti a počasia a nie je možné ho teda garantovať v období mimo hlavnej sezóny (júl-august).

V dobe siesty (cca 12.00 – 16.00) bývajú bazény uzavreté. Podľa talianskych hygienických predpisov je pri využívaní bazéna vyžadovaná kúpacia čiapka, ktorú je možné zvyčajne zakúpiť priamo pri bazéne alebo na recepcii. Klienti ubytovaní v apartmánoch a hoteloch bez bazéna nesmú využívať bazén u iného objektu.
 
 

Pláže a plážový servis 

V Taliansku je väčšina pláží platených (s plážovým servisom), menšia časť potom voľná, u niektorých hotelov je pláž privátna, len pre hotelových hostí. Ceny za prenájom plážového servisu sa líšia podľa lokality a termínu a môžu sa pohybovať cca v rozmedzí 5-20 EUR/deň/set (2 kresielka/lehátka a slnečník). Väčšinou je výhodnejšie objednať plážový servis na celý pobyt už pri rezervácii ubytovania v CK.
 
 
Vzdialenosti od pláže sú mienené vzdušnou čiarou, uvedené podľa údajov zahraničných partnerov a sú len orientačné. Konkrétne umiestnenie ubytovacieho zariadenia je v katalógu zobrazené (Google maps) a klientom odporúčame sa s ním zoznámiť.
 
Ak je v cene uvedený plážový servis, vždy sa jedná len o jeden set, teda 1 slnečník + 2 kresielka/lehátka (pokiaľ nie je uvedené inak). To platí aj pre apartmány s väčším počtom lôžok. Ďalšie plážové servisy je zvyčajne možné rezervovať v CK alebo dokúpiť na mieste.
 

Zvieratá 

U jednotlivých ubytovacích kapacít uvádzame, či je možný pobyt so zvieratami. Ak klienti budú cestovať so zvieraťom, je nutné to nahlásiť už pri rezervácii v cestovnej kancelárii. Zvieratá so sebou musia mať očkovací preukaz. Zvieratá majú zákaz vstupovať na súkromné pláže, k moru môžu len na voľných alebo špeciálne k tomu vyhradených plážach. V rezidenciách a hoteloch sa musia pohybovať len mimo spoločných priestorov (nesmú ani k bazénu), na vodítku a nesmú rušiť alebo obťažovať ostatných hostí.
 
 

Internet

Všeobecne platí, že pripojenie k internetu v prázdninových strediskách v Taliansku nie je tak kvalitné, na aké sme zvyknutí z našich domovov. Ak je inzerovaná ponuka pripojenia k internetu v rámci ubytovacieho zariadenia zadarmo, je potrebné počítať s tým, že vplyvom nižšej konektivity a veľkého počtu pripojených dovolenkárov v jeden čas (typicky popoludní po návrate z pláže), môže internetové pripojenie vypadávať.
 
Pripojenie k internetu je poskytované zadarmo nad rámec bežných služieb a je zamýšľané len na občasnú kontrolu emailov alebo prehliadnutiu webových stránok. V žiadnom prípade nie je možné jeho využitie pre stream video, video konferencie a ďalšie dátovo náročné aplikácie.

 

Ak potrebujete počas dovolenky spoľahlivé pripojenie k internetu, informujte sa na recepcii hotela/agentúry o možnosti plateného prístupu k internetu.

 

Delegát alebo asistencia v českom jazyku 

Nie u všetkých kapacít je zaistený česky hovoriaci delegát alebo asistent. V mieste, kde nie je prítomný, komunikujú klienti priamo so zástupcami partnerskej agentúry alebo hotela. Miestny pracovníci hovoria po taliansky a väčšinou aj anglicky alebo nemecky. Spolu s odbavením dostane klient aj kontaktné číslo na česky hovoriaceho operátora, na ktorého sa môže obrátiť v prípade problému s komunikáciou či pri zložitejších prípadoch. 
 
 
 

Cestovné doklady

Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 444/2009 a podľa zákona č. 197/2010 Sb., skončilo dňom 1. júla 2011 zapisovanie detí do cestovných dokladov rodičov. Vykonané zápisy detí v cestovných dokladoch rodičov sú platné iba do 26. júna 2012, po tomto dátume budú môcť deti cestovať len s vlastným cestovným dokladom. Toto opatrenie sa týka i zápisu detí vykonaných do občianskych preukazov rodičov. Uplynutím platnosti zápisu detí v cestovných dokladoch rodičov však nekončí platnosť cestovných dokladov rodičov.
 
 

Všeobecné informácie, krádeže 

Voda je takmer vždy pitná, ale spravidla sa nepoužíva k priamej konzumácii. Odporúčame kupovať vodu balenú. Zásuvky sú v Taliansku väčšinou na tenkú vidlicu, pre EU je potrebné zakúpiť redukciu (za cca 2-4 EUR).

V apartmánoch a izbách nenechávajte žiadne cenné veci, kde je to možné, využívajte trezory. Apartmány ani hotelové izby nie sú určené ani prispôsobené na úschovu finančných prostriedkov alebo cenností. Pre uschovanie hotovosti alebo cenností využite trezor na recepcii hotela alebo agentúry. Pri odchode zatvárajte okná a balkónové dvere, prípadne aj zaťahujte rolety. Ani v noci nenechávajte otvorené dvere na balkón, vždy stiahnite žalúziu.

V južných krajinách sa môže vyskytovať lezúci alebo bodavý hmyz (mravce, chrobáky, šváby, komáre ...). Vezmite si preto so sebou repelentné prípravky. Vhodné sú aj prípravky do zásuvky. V prípade výskytu lezúceho hmyzu v apartmáne či hotelovej izbe kontaktujte recepciu alebo agentúru ohľadom zaistenia dezinsekcia.

Aktuálne TOP ponuky

Objavte naše najlepšie ponuky na dovolenku a ušetrite!

Najnovšie články

Sledujte náš FB profil, aktuálne informácie z Talianska a tipy pre vašu dovolenku